Tel.: +421 951 616 535 , info@opl-shop.sk, Pon-Pia 8:00-17:00, So 8:00-12:00


AKO NAKUPOVAŤ

Postup a spracovanie objednávky

 

Nákup v našom e-shope je veľmi jednoduchý. Skôr než budete realizovať objednávanie tovaru, prečítajte si aj OBCHODNÉ PODMIENKY.

1. Tovar si môžete vybrať buď v menu e-shopu v jednotlivých podkategóriách, alebo si ho vyhľadáte napísaním názvu či výrobného čísla, kódu položky v hornom menu „Hľadanie“. Bližšie informácie o tovare získate v zozname tovaru po kliknutí na podčiarknutý nadpis produktu pod obrázkom produtku, alebo priamo na obrázok.

2. V prípade záujmu o zakúpenie tovaru stačí kliknúť na ikonu Kúpiť. Pokiaľ nepotrebujete čítať detailné informácie o produkte v zozname tovaru, môžete v zozname tovaru kliknúť priamo na tlačidlo "Kúpiť". Po voľbe "Kúpiť" Vás systém presunie do Košíka (nachádza sa v pravom hornom rohu na stánke pod úvodnym obrázkom). V nákupnom Košíku môžete zadávať množstvo tovaru pri jednotlivých objednávaných položkách, tovar vymazávať, cenu prepočítavať. Pokiaľ máte záujem o výber a kúpu ďalšieho tovaru, kliknite v Košíku vľavo dole na "Pokračovať v nákupe". Po ukončení výberu tovaru zvoľte v Košíku spôsobu dopravy a spôsob platby.

3. Po ukončení Vášho výberu a voľby spôsobu platby a dodania tovaru, kliknite na ikonu "OBJEDNAŤ". Skontrolujte si ešte raz obsah objednávky (ak sa chcete ešte vrátiť do Košíka, kliknite vľavo dole na "Späť na košík").V prípade, že nie ste registrovaný zákazníkvypíšte Vaše údaje - adresu, e-mail, číslo telefónu, doplňujúce poznámky, odsúhlaste Obchodné podmienky (môžete si ich najskôr prečítať, ak ste sa s nimi  nezoznámili pred objednávaním) a kliknite na ikonu "Odoslať objednávku". Registrovaný zákazník má už potrebné údaje pri objednávaní evidované systémom a nemusí ich opakovane vypĺňať.

Pri platbe cez kreditnú kartu budete presmerovaný na platobnú stránku firmy Saltpay (internetový platobný systém).

4. Dostanete potvrdzovací email s rozpisom objednaného tovaru, čislom objednávky, spôsobom platby a doručenia.

5. Objednávku je možné zrušiť pred odoslaním tovaru (telefonicky alebo mailom). V prípade zrušenia objednávky po uskutočnení platby Vám bude vrátená platba na účet, z ktorého bola realizovaná, a to bezodkladne, odoslaním platby najneskôr do 48 hodín od jej prijatia.

6. Odošleme, alebo doručíme Vám tovar.

7. Po preberaní zásielky skontrolujete, či je v poriadku. V prípade reklamácií nás kontaktujte na emailovej adrese info@opel-shop.sk.

Možné problémy pri objednávaní:

  • Nedostanete potvrdzovací email s rozpisom objednaného tovaru. Aj keď je to málo pravdepodobné, môže sa stať, že vo Vašej emailovej schránke je správa od nás uložená ako spam (nevyžiadaná pošta). Ak ste nedostali potvrdzovací email, neváhajte nás kontaktovať.
  • Nedostali ste poštovú zásielku. Ak ani po štyroch pracovných dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedostanete zásielku, informujte sa prosím na svojej pošte. Väčšinou je zásielka uložená tam a čaká na prevzatie, pričom ste do schránky nedostali oznámenie o uložení zásielky. Svojim zákazníkom spolu s informáciou o odoslaní poskytujeme aj čislo poštovej zásielky, na základe ktorého Vám pošta zásielku vydá.  V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na emailovej adrese info@opel-shop.sk alebo na tel. čísle 0951 616 535.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

MTJhNjY0